Contact
  • Thema’s
    • Krappe arbeidsmarkt
    • Medewerker van de toekomst
    • Lerende organisatie
    • Regie op de arbeidsmarkt
  • Onze expertise
    • Organisatieverandering
    • Training en coaching
    • Subsidiedienstverlening
    • Samenwerkingen regisseren
  • Summer School
  • Succesverhalen
  • Blogs
  • Academy
  • Over Wecreate
    • Team
    • Werken bij
    • Vacatures
  • Contact
Volg ons
  • LinkedIn
Inspirerende cases
  • Met een jongerennetwerk bouwen aan de toekomst
    Samenwerkingen regisseren
    Met een jongerennetwerk bouwen aan de toekomst
  • Bij elkaar brengen van generaties bij Donker Groen
    Training en coaching
    Bij elkaar brengen van generaties bij Donker Groen
Contact
  • Business Lead Manager arbeidsmarktprojecten (R&S) en subsidies

    Business Lead Manager arbeidsmarktprojecten (R&S) en subsidies

    Vacature

    Business Lead Manager arbeidsmarktprojecten (R&S) en subsidies

    Wil jij impact maken op de arbeidsmarkt van morgen én een bijdrage leveren aan maatschappelijke én commerciële groei? Ben jij een strategische leider met commerciële slagkracht en een hart voor teamontwikkeling? Dan zijn wij op zoek naar jou!

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Regio’s & Sectoren, Subsidies

    Ervaring

    Senior

    Opleidingsniveau

    Bachelor, HBO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Bunnik

    Wat jij gaat doen

    Als lid van het MT werk je nauw samen met de directie en onze Operationeel Manager en collega Business Lead Manager. Jij bent het gezicht naar buiten én de inhoudelijke sparringpartner voor je team. Je vertaalt marktontwikkelingen naar commerciële kansen en stuurt op resultaat én klanttevredenheid.

    Verantwoordelijkheden

    • Realiseren van inhoudelijke en commerciële doelstellingen volgens de strategische koers van het team arbeidsmarktprojecten.
    • Ontwikkelen en vermarkten van nieuwe proposities en het initiëren van nieuwe samenwerkingen.
    • Verbeteren van kwaliteit van de dienstverlening en klanttevredenheid.
    • Uitbouwen van relaties met key stakeholders in onderwijs, overheid en bedrijfsleven.
    • Leidinggeven aan en ontwikkelen van (senior) professionals.
    • Samenwerken met de Operationeel manager en collega Business Lead Manager voor optimale aansluiting tussen capaciteit en commerciële groei binnen de teams.

    Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

    Werk verandert en mensen veranderen. Bij Wecreate zetten we ons in voor arbeidsmarktvraagstukken die er écht toe doen. We werken voor sectoren zoals Levensmiddelenindustrie, ICT, Zorg en Techniek, en met partners zoals gemeenten, provincies en onderwijsinstellingen. Onze projecten richten zich op duurzame inzetbaarheid, instroom van nieuw talent, leer- en ontwikkelculturen en het versterken van publiek-private samenwerking. Als Business Lead Manager vertaal jij onze ambities naar succesvolle proposities, klantrelaties en samenwerkingen. Je bent verantwoordelijk van het realiseren van ons meerjarenplan en doet dit samen met je team.

    Wat neem jij mee?

    Je hebt een afgeronde HBO/WO-opleiding (bijv. bedrijfskunde of bestuurskunde) en minimaal 8 jaar ervaring in een commerciële leidersrol. Je beweegt je gemakkelijk in politiek-bestuurlijke omgevingen zoals publiek-private samenwerkingen (triple helix) en beschikt over kennis van de financieringsmogelijkheden binnen deze samenwerkingen. Je hebt affiniteit met arbeidsmarktthema’s, ondernemerschap en HR.

    Verder neem je mee:

    • Je beschikt over inspirerend leiderschap en weet je team op een coachende manier te begeleiden, waardoor professionals het beste uit zichzelf halen.
    • Je hebt uitstekende vaardigheden in stakeholdermanagement en weet met overtuigingskracht verschillende belangen te verbinden en langdurige relaties op te bouwen.
    • Je werkt ondernemend en resultaatgericht; je ziet kansen, durft beslissingen te nemen en stuurt doelgericht op impact.
    • Je weet een team te laten excelleren door een gezonde balans te creëren tussen prestaties, eigenaarschap en werkgeluk.

    Wat bieden wij jou?

    • Een sleutelrol in een maatschappelijk relevante organisatie met directe invloed op koers en strategie.
    • Veel ruimte voor ondernemerschap, eigen initiatief en professionele ontwikkeling (met persoonlijk budget).
    • Een salaris variërend van €6.000 tot €7.000 afhankelijk van jouw ervaring met een aanvullende jaarlijkse bonusregeling.
    • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek), pensioenregeling en reiskostenvergoeding (auto of NS-businesscard).
    • Een bevlogen team dat impact maakt én aandacht heeft voor werkgeluk.

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    21 januari 2025

    Senior Subsidieadviseur

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    23 april 2025

    Business Developer Team Regio’s en Sectoren

    • Team

      Regio’s & Sectoren

    • Ervaring

      Senior, Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, WO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    5 maart 2025

    Senior HR adviseur

    • Team

      Interne Ondersteuning

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, WO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    14 mei 2025
  • Projectleider Team Regio’s en Sectoren

    Projectleider Team Regio’s en Sectoren

    Vacature

    Projectleider Team Regio’s en Sectoren

    Wil jij écht impact maken op de arbeidsmarkt van morgen? Ben jij een strategische denker die visie combineert met een hands-on aanpak? Zet je jouw tanden graag in sectorale of regionale vraagstukken? Kun jij grote multi-stakeholder projecten beheren en uiteenlopende belangen samenbrengen om zo impact te maken op de Nederlandse arbeidsmarkt? Lees dan verder.

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Regio’s & Sectoren

    Ervaring

    Medior, Senior

    Opleidingsniveau

    Bachelor, HBO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Bunnik

    Wat jij gaat doen

    Als onderdeel van het team Regio’s en Sectoren bouw je mee aan een snelgroeiend team waarin je onderlinge afstemming hebt over doelen, aanpak, resultaten en activiteiten. Je werkt samen, maar ook zelfstandig. Gedurende de uitvoering rapporteer, informeer en adviseer je de bij de projecten betrokken stakeholders over de inhoudelijke voortgang.

    Als projectmanager ben jij de schakel tussen de sector of regio, aangesloten bedrijven, publieke samenwerkingspartners en subsidieverstrekker(s). Jij coördineert de samenwerking, weet welke doelen wanneer behaalt moeten worden en stuurt partners aan om te doen wat van ze verwacht wordt. Je bent een procesbegeleider die álles aanpakt en goed weet hoe je alle balletjes hoog moet houden. Regelen, coördineren, afstemmen, rapporteren en samen leren hoe het de volgende keer beter gaat. Ook zie je de commerciële kansen voor de langere termijn.

    Met jouw ervaring weet je complexe zaken simpel te maken en in een heldere structuur te gieten met oog voor verschillende belangen. Je houdt het overzicht en zet mensen in hun kracht. Jij weet projecten van papier af te krijgen en in de realiteit te brengen. Hierin werk je nauw samen met collega’s binnen en buiten jouw projectteam om dit in goede banen te leiden. In deze baan kun je structuur aanbrengen in onze lopende en nieuwe projecten.

    Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen. Wij werken voor sectorale samenwerkingsverbanden in onder andere de Levensmiddelenindustrie, Uitzendbranche, Zorg en Techniek. En we doen veel met regionale publiek private partners, zoals Onderwijspartners, Gemeenten en Provincies. Wij brengen al die belanghebbenden bij elkaar en creëren samen meer slagkracht.

    Onze opdrachten en projecten richten zich o.a. op:

    • Het versterken van de dienstverlening die brancheorganisaties bieden aan de bedrijven in hun sector.
    • Het managen van projecten die bijdrage aan het verbeteren van de instroom en het behoud van werkenden in die sector.
    • Het verbeteren de duurzame inzetbaarheid van werkenden in een sector.
    • Het creëren van een leer- en ontwikkelcultuur binnen sectoren en in organisaties;
    • Het verbeteren van de aansluiting Onderwijs – Arbeidsmarkt in de Triple Helix.

    Wat bieden wij jou?

    • Een uitdagende rol waarin je echt het verschil kunt maken.
    • Veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid, met ruimte om initiatieven te nemen.
    • Een salaris variërend van €4.200 tot €5.500 afhankelijk van jouw ervaring met een aanvullende jaarlijkse bonusregeling;
    • Aandacht voor jouw ontwikkeling, (persoonlijk en professioneel) met passende acties en eigen budget;
    • Pensioenregeling;
    • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek) en pensioenregeling;
    • Reiskostenvergoeding o.b.v. 23 cent per kilometer of een NS-business kaart.

    Wat neem jij mee?

    Wij zoeken medior en senior projectleiders die analytisch en strategisch sterk zijn ontwikkeld. Je bent in staat een netwerk uit te bouwen. Je wordt blij van ontwikkelprocessen met diverse stakeholders en het begeleiden van werkgroepen en projectmeetings op een effectieve en prettige manier. Je bent gewend je in een politiek-bestuurlijk dynamische context te bewegen. Je bent afgestudeerd in de richting van bedrijfs- en bestuurskunde of Politicologie en hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring, bijvoorbeeld in Publiek Private Ecosystemen.

    Verder neem je mee:

    • Je bent authentiek, hebt gevoel voor samenwerking en oog voor kwaliteit
    • Je dienst niet terug voor complexiteit en houdt het hoofd koel
    • Je bent zelfredzaam en zelfsturend
    • Je bent doelgerichtheid en betrokken
    • Je bent charismatisch en kunt een advies op natuurlijke wijze sterk naar voren brengen
    • Je kunt ingewikkelde uitdagingen strategisch benaderen en zo samen met collega’s tot passende oplossingen komen

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    25 maart 2025

    Senior Projectleider

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    30 maart 2025

    Senior Projectleider Arbeidsmarkt innovatie

    • Team

      Regio’s & Sectoren

    • Ervaring

      Senior, Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, WO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    21 januari 2025

    Senior Subsidieadviseur

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    23 april 2025
  • Business Developer Team Regio’s en Sectoren

    Business Developer Team Regio’s en Sectoren

    Vacature

    Business Developer Team Regio’s en Sectoren

    Wil jij écht impact maken op de arbeidsmarkt van morgen? Wij zoeken voor ons groeiend consultancybureau een krachtige aanvulling op ons team in de vorm van een gepassioneerde en resultaatgerichte Business Developer. Ga jij graag op zoek naar mogelijkheden en creëer je zelf kansen? Lees vooral verder. 

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Regio’s & Sectoren

    Ervaring

    Medior, Senior

    Opleidingsniveau

    HBO, WO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Den Bosch

    Wat jij gaat doen

    Als Business Developer Regio’s en Sectoren ben je verantwoordelijk voor het budget en zorgt voor het uitbouwen van de regionale samenwerkingen. Jij ziet en creëert mogelijkheden in het publiek-privaat en regionale samenwerkingen, de projectleider gaat hier vervolgens mee aan de slag. Je snapt het speelveld van de triple helix, je overziet en durft daarin te handelen.

    Je drijfveer zit niet op winstmaximalisatie, maar intrinsiek op het benutten van het potentieel in de arbeidsmarkt. Neem de levensmiddelenindustrie. Deze sector vervult een eerste levensbehoefte en is sterk aan verandering onderhevig. Hoe kan jij hier een positieve bijdrage aan leveren door regio’s en samenwerkingsverbanden van praten naar actie te krijgen? En hoe bereik je datzelfde in andere sectoren? Samen met je collega business developer verdeel je de taken. Met Het hele team van Regio’s en Sectoren werk je samen om een bijdrage te leveren aan de strategische doelstellingen van onze organisatie op groei, naamsbekendheid en impact.

    Verantwoordelijkheden:

    • Nieuwe kansen vinden en aan elkaar verbinden.
    • Langetermijnrelaties opbouwen met nieuwe en bestaande klanten.
    • Onderhandelen met belanghebbenden.
    • Creëren van een win-win in iedere samenwerking waarbij het gezamenlijk doel en ieders toegevoegde waarde helder is.
    • Goed inzicht hebben in de producten en diensten van Regio’s en Sectoren en in staat zijn anderen hierover te adviseren.

    Waar jij een bijdrage aan levert

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen. Wij werken voor sectorale samenwerkingsverbanden in onder andere de Levensmiddelenindustrie, Uitzendbranche, Zorg en Techniek. En we doen veel met regionale publiek private partners, zoals Onderwijspartners, Gemeenten en Provincies. Wij brengen al die belanghebbenden bij elkaar en creëren samen meer slagkracht.

    Wat bieden wij jou?

    • Een uitdagende rol waarin je echt het verschil kunt maken.
    • Veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid, met ruimte om initiatieven te nemen.
    • Een salaris variërend van €4.200 tot €5.500 afhankelijk van jouw ervaring met een aanvullende jaarlijkse bonusregeling;
    • Aandacht voor jouw ontwikkeling, (persoonlijk en professioneel) met passende acties en eigen budget;
    • Pensioenregeling;
    • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek) en pensioenregeling;
    • Een auto of reiskostenvergoeding o.b.v. 23 cent per kilometer of een NS-business kaart.

    Wat neem jij mee?

    Wij zoeken een ondernemende business developer die inspireert, creatief in oplossingen denkt om samen tot een beter resultaat te komen. Je bent gewend je in een politiek-bestuurlijk dynamische context te bewegen. Je bent afgestudeerd in de richting van bedrijfs- en bestuurskunde op HBO/WO werk- en denkniveau en hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring, bijvoorbeeld in Consultancy of Publiek Private Ecosystemen.   

    Verder neem je mee:

    • Vermogen om abstract naar concreet te trekken (beide invalshoeken kunnen begrijpen en verbinden aan elkaar
    • Zelfredzaamheid (als ik het niet begrijp, ga ik zelf op onderzoek uit of handel ik zoals mij goed lijkt)
    • Je bent ondernemend, werkt deskundig en resultaatgericht
    • Je bent besluitvaardig, hebt strategisch inzicht en beschikt over doorzettingsvermogen en overtuigingskracht
    • Sterke organisatorische vaardigheden met een probleemoplossend vermogen.

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    23 april 2025

    Business Developer Team Regio’s en Sectoren

    • Team

      Regio’s & Sectoren

    • Ervaring

      Senior, Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, WO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    14 mei 2025

    Business Lead Manager arbeidsmarktprojecten (R&S) en subsidies

    • Team

      Regio’s & Sectoren, Subsidies

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    25 maart 2025

    Senior Projectleider

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    23 april 2025
  • Senior Project Controller

    Senior Project Controller

    Vacature

    Senior Project Controller

    Wecreate is een organisatie waar projecten ertoe doen. Vaak met publieke financiering of subsidiebijdragen. Achter elk succesvol project staat een stevige financiële basis. Daar kom jij in beeld.

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Finance

    Ervaring

    Senior

    Opleidingsniveau

    HBO, WO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Bunnik

    Wat jij gaat doen

    Als Senior Projectcontroller zorg jij ervoor dat projectresultaten financieel voorspelbaar zijn en subsidievoorwaarden scherp in beeld blijven. Je werkt op het snijvlak van project control, risicomanagement en procesverbetering – en doet dat als stevige sparringpartner voor zowel de business, de Finance manager als externe stakeholders. Je bewaakt niet alleen de cijfers, maar ook de processen erachter. Je structureert het project control landschap, zorgt dat we scherp blijven op risico’s en kansen en je stuurt de junior controller aan in de dagelijkse praktijk.

    • Je bent verantwoordelijk voor de financiële beheersing van (subsidie)projecten, van start tot eindverantwoording.
    • Je vertaalt subsidievoorwaarden naar werkbare beheer afspraken en bewaakt de naleving
    • Je adviseert projectmanagers proactief over risico’s, verplichtingen en voortang.
    • Je ontwerpt en verbetert processen & systemen rondom projectadministratie, verantwoording en risicobeheersing.
    • Je stelt projectbegrotingen op, monitort de voortgang en stuurt bij waar nodig.
    • Je voert interne audits uit op projecten en bereidt externe controles voor.
    • Je stuurt de junior controller aan in de dagelijkse praktijk.

    Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Als Financieel Medewerker ben jij een fundamentele schakel in het uitvoeren en optimaliseren van de financiële administratieve processen van onze bedrijfsvoering. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen.

    Wat bieden wij jou?

    • Een stevige rol in een organisatie met maatschappelijke impact;
    • Veel ruimte voor eigen initiatief en het verbeteren van processen;
    • Salaris tussen €4.500 en €5.500 per maand, afhankelijk van ervaring;
    • Een dertiende maand en een jaarlijkse bonusregeling.
    • 25 vakantiedagen op basis van 40 uur;
    • NS-businesscard of reiskostenvergoeding (€0,23/km);

    Wat neem jij mee?

    • Een afgeronde hbo of wo-opleiding in Finance, Bedrijfseconomie of vergelijkbaar.
    • Minimaal 5 jaar ervaring in project control of business control, bij voorkeur in een subsidie gerelateerde omgeving.
    • Een scherpe blik op financiën, maar net zo goed oog voor processen en samenwerking.
    • Je denkt vooruit, stelt kritische vragen en weet mensen mee te nemen in je analyses.
    • Je voelt je comfortabel in een dynamische organisatie met veel projecten tegelijkertijd.
    • Ervaring met subsidieprogramma’s is een pré.

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    25 februari 2025

    Consultant Subsidies

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    23 april 2025

    Business Developer Team Regio’s en Sectoren

    • Team

      Regio’s & Sectoren

    • Ervaring

      Senior, Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, WO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    8 april 2025

    Project Administrateur

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Junior

    • Opleidingsniveau

      HBO, MBO

    • Dienstverband

      Part-time

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    23 april 2025
  • Senior Projectleider Arbeidsmarkt innovatie

    Senior Projectleider Arbeidsmarkt innovatie

    Vacature

    Senior Projectleider Arbeidsmarkt innovatie

    Wil jij écht impact maken op de arbeidsmarkt van morgen? Ben jij een strategische denker die visie combineert met een hands-on aanpak? Dan zoeken wij jou als onze nieuwe Senior Projectleider Arbeidsmarkt innovatie.

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Regio’s & Sectoren

    Ervaring

    Medior, Senior

    Opleidingsniveau

    HBO, WO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Den Bosch

    Wat jij gaat doen

    In deze veelzijdige rol combineer je consultancy, projectleiding en business development om arbeidsmarktprojecten naar een hoger niveau te tillen. Je werkt aan concrete oplossingen voor de uitdagingen van vandaag en morgen. Dit doe je door mensen en middelen te verbinden, samenwerkingen te versterken en onze dienstverlening verder uit te bouwen.

    Jij neemt het voortouw in regionale en sectorale projecten, waarbij je bruggen bouwt tussen bedrijven, onderwijsinstellingen en overheden. Je ziet kansen, maakt strategieën praktisch en weet anderen te motiveren om samen resultaten te boeken. Daarmee help je organisaties om hun onbenutte potentieel te ontdekken en benutten, zodat zij klaar zijn voor de toekomst.

    • Regie voeren over arbeidsmarktprojecten, waarbij je zorgt voor concrete en praktische oplossingen met impact.
    • Stakeholders verbinden en doelgerichte samenwerkingen realiseren tussen bedrijven, onderwijs en overheden.
    • Business development: je breidt onze dienstverlening uit en bouwt nieuwe relaties en partnerschappen op.
    • Organisaties helpen bij structuur- en cultuurverandering, zodat zij slimmer en effectiever werken.
    • Collega’s ondersteunen en begeleiden, zodat gezamenlijke doelen worden behaald en plannen daadwerkelijk worden uitgevoerd.
    • Resultaten monitoren en projectdoelen implementeren, zodat ideeën niet op papier blijven staan, maar realiteit worden.

    Waar jij een bijdrage aan levert

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen. Wij werken voor sectorale samenwerkingsverbanden in onder andere de Levensmiddelenindustrie, Uitzendbranche, Zorg en Techniek. En we doen veel met regionale publiek private partners, zoals Onderwijspartners, Gemeenten en Provincies. Wij brengen al die belanghebbenden bij elkaar en creëren samen meer slagkracht.

    Wat bieden wij jou?

    We practice what we preach: jij krijgt van ons de juiste begeleiding, coaching en training, zowel vakinhoudelijk als in jouw soft skills, om de volgende stap in jouw carrière te zetten.

    Een baan waarin je impact maakt. Hiervoor krijg jij o.a. van ons:

    • Een uitdagende rol waarin je echt het verschil kunt maken.
    • Veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid, met ruimte om initiatieven te nemen.
    • Een salaris variërend van €4.200 tot €5.500 afhankelijk van jouw ervaring met een aanvullende jaarlijkse bonusregeling;
    • Aandacht voor jouw ontwikkeling, (persoonlijk en professioneel) met passende acties en eigen budget;
    • Pensioenregeling;
    • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek) en pensioenregeling;
    • Reiskostenvergoeding o.b.v. 23 cent per kilometer of een NS-business kaart.

    Denk jij dat je met jouw frisse blik en people-first benadering organisaties kunt helpen om het beste uit hun mensen te halen? Solliciteer nu en bouw met ons mee aan de toekomst van slim en mensgericht werken!

    Wat neem jij mee?

    Wij zoeken een enthousiaste en energieke aanpakker. Iemand die zich prettig voelt in een dynamische organisatie met een grote diversiteit aan opdrachten. Iemand die tegelijkertijd aandacht heeft voor details en nauwkeurig is. Verder neem je mee:

    • Ervaring hebt met projectleiding, arbeidsmarktontwikkelingen en/of organisatieverandering.
    • Een sterke netwerker bent en moeiteloos schakelt tussen verschillende stakeholders.
    • Strategie en visie weet te vertalen naar daadkrachtige en praktische acties.
    • Vermogen om abstract naar concreet te trekken (beide invalshoeken kunnen begrijpen en verbinden aan elkaar)
    • Zelfredzaamheid (als ik het niet begrijp, ga ik zelf op onderzoek uit of handel ik zoals mij goed lijkt)
    • Creatief (als het niet linksom gaat, bedenk dan een rechtsom, vermogen om aan te passen indien nodig)
    • Projectmanagement (helikopterview en strak op de voortgang)

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    • Team

    • Ervaring

    • Opleidingsniveau

    • Dienstverband

    Bekijk vacature

    • Team

    • Ervaring

    • Opleidingsniveau

    • Dienstverband

    Bekijk vacature

    25 maart 2025

    Senior Projectleider

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    30 maart 2025
  • Senior Projectleider

    Senior Projectleider

    Vacature

    Senior Projectleider

    Wecreate is een dynamisch en groeiend bedrijf dat opdrachtgevers uit het bedrijfsleven of de publieke sector adviseert op subsidie en financieel gebied. We hebben veel mooie opdrachten en zijn daarom op zoek naar een krachtige subsidie adviseur die verantwoording durft te dragen voor de projecten. Ben jij sterk in het bewaken van processen en rolverdeling en krijg jij energie van het beheersen van projecten? Lees dan verder!

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Subsidies

    Ervaring

    Senior

    Opleidingsniveau

    Bachelor, HBO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Bunnik

    Wat jij gaat doen

    Als projectleider ondersteun, adviseer en controleer je klanten en collega’s bij het opzetten en inrichten van subsidieprojecten en je zorgt ervoor dat deze aansluiten op de regels van subsidieregelingen. Je slaat de brug tussen inhoudelijke wensen en ambities en de formele vereisten vanuit wet- en regelgeving. Dit doe je door een effectieve projectorganisatie, inclusief begroting in te richten met heldere processen die aansluit op de behoefte van betrokken partijen. Dit leidt in de praktijk tot een goed uitvoerbaar project waarbij enerzijds de inhoudelijke doelen behaald kunnen worden en anderzijds er verantwoording kan worden afgelegd aan de subsidieverstrekkers en partners.

    Je adviseert partners en klanten over de beste manier om hun projectideeën om te zetten in haalbare projectplannen en kunt zelf ook projectplannen schrijven. Je werkt nauw samen met de projectcontroller en inhoudelijke consultants om ervoor te zorgen dat de projectplannen (financieel) haalbaar zijn.

    Je bent verantwoordelijk voor:

    • Schrijven van subsidieaanvragen en wijzigingsverzoeken;
    • Ontwerpen en inrichten project- en urenadministratie;
    • Neerzetten van projectorganisaties, werkprocessen en controle en beheersmaatregelen (AO/IC), in samenwerking met de projectcontroller en de klant;
    • Het implementeren van de juiste juridische overeenkomsten:
    • Het financieel beheer en monitoring van het project (P&L, verplichtingen, liquiditeit, facturatie). Legt hierin verantwoording af aan projectmanager;
    • Toetst de financiële uitvoer aan de wet- en regelgeving van de regeling;
    • Verantwoordelijk voor de financiële tussen- en einddeclaratie. Daarnaast ook sparringpartner voor de projectadministrateurs voor de desbetreffende regeling.

    Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen. Wij werken voor sectorale samenwerkingsverbanden in onder andere de levensmiddelenindustrie, uitzendbranche, zorg en techniek. En we doen veel met regionale publiek private partners, zoals onderwijspartners, gemeenten en provincies. Wij brengen al die belanghebbenden bij elkaar en creëren samen meer slagkracht.

    Wat bieden wij jou?

    Een uitdagende en afwisselende baan in een prettige werkomgeving in ons kantoor in Bunnik, waarbij je in staat wordt gesteld mee te bouwen aan een jonge, groeiende organisatie. Er is bij ons veel ruimte voor eigen initiatieven, creativiteit en ontwikkeling.

    • Een salaris tussen €4.500,- en €5.500,- per maand; afhankelijk van jouw ervaring;
    • Veel ruimte, vrijheid en eigen verantwoordelijkheid in de uitvoering van je werk;
    • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek)
    • Pensioenregeling;
    • Reiskostenvergoeding o.b.v. 23 cent per kilometer of een NS-business kaart;
    • De mogelijkheid om op ons kantoor in Bunnik en thuis te werken;
    • Aandacht voor jouw ontwikkeling (persoonlijk en professioneel) met trainingen en begeleiding op maat.

    Wat neem jij mee?

    Als projectleider ben je in staat om te adviseren en de “geest” van de regeling om te zetten in projecten die uitgevoerd kunnen worden. Je bent een uitstekende projectleider die niet alleen complexe projecten succesvol kan aansturen, maar ook uitblinkt in effectief stakeholdermanagement. En verder:

    • Je beschikt over een afgeronde HBO-opleiding (Bedrijfskunde, Rechten of soortgelijk);
    • Je hebt affiniteit met subsidieregelingen;
    • Je bent authentiek, creatief, deskundig, verbindend en resultaatgericht;
    • Je beschikt over adviesvaardigheden en bent sterk in processen en het vormgeven van projecten (wie, doet wat wanneer en waarom);
    • Hebt ervaring met lezen en interpreteren van juridische teksten, wet- en regelgeving;
    • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een goede uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands;
    • Beschikbaarheid van 32 of 40 uur per week, hybride.

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    21 januari 2025

    Senior Subsidieadviseur

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    25 februari 2025

    Consultant Subsidies

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    • Team

    • Ervaring

    • Opleidingsniveau

    • Dienstverband

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    25 maart 2025
  • Projectleider FIT2030 (Food in Transitie)

    Projectleider FIT2030 (Food in Transitie)

    Vacature

    Projectleider FIT2030 (Food in Transitie)

    Wij zijn op zoek naar een gedreven Programmamanager voor ons ambitieuze project Food in Transitie 2030. Ons projectteam werkt nauw samen met regionale foodclusters, branches en andere stakeholders om de toekomst van voedselproductie en -distributie vorm te geven. Zorg jij dat dit programma beter dan bedacht opgeleverd wordt?

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Regio’s & Sectoren

    Ervaring

    Senior

    Opleidingsniveau

    Bachelor, HBO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Bunnik

    Wat jij gaat doen

    Als Programmamanager ben je de spil in ons project en rapporteer je aan zowel de Directeur SOL (algemeen) als de Financieel Manager (aangaan contracten). Je bent verantwoordelijk voor de operationele aansturing van het gehele project, waarbij je de regie voert over de projectactiviteiten. Dit omvat onder andere het aangaan van samenwerkingsrelaties en het aansturen van projectleiders voor regionale foodclusters en branches.
    Verantwoordelijkheden:

    • Zorgdragen voor de inhoud van projectactiviteiten, zodat deze optimaal aansluiten bij de gestelde doelstellingen.
    • Beheer van de projectorganisatie, inclusief risicomanagement, planning en voortgangsbewaking.
    • Opstellen van het inhoudelijke eindverslag.
    • Budgettering, financieringsbeheer en eindcontrole, inclusief rapportage.
    • Borging van projectresultaten en voorbereidingen voor vervolgprojecten.
    • Samenwerking en communicatie: Je werkt nauw samen met de R&C Manager, branche- en regioprojectleiders, en de directeur van SOL. Regelmatige overleggen met stakeholders en essentiële partijen in branches en regio’s zijn essentieel om het project soepel te laten verlopen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het monitoren en evalueren van het project, met rapportage aan de directie en het bestuur van SOL.

    Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen.

    Wat bieden wij jou?

    Een uitdagende en afwisselende baan waarin je impact maakt, waarbij je in staat wordt gesteld mee te bouwen aan een jonge, groeiende organisatie met veel ruimte voor eigen initiatieven en creativiteit. We bieden een salaris variërend van €4.500 tot €6.000 afhankelijk van jouw ervaring en veel ruimte, vrijheid en eigen verantwoordelijkheid in de uitvoering van je werk. Verder is er aandacht voor jouw ontwikkeling, (persoonlijk en professioneel) met passende acties en eigen budget. Naast 25 vakantie dagen krijg je uiteraard ook een pensioenregeling en reiskostenvergoeding o.b.v. 0,21 cent per kilometer of een NS business kaart.

    Wat neem jij mee?

    Wij zoeken een ondernemende teamleider die leiding geeft en ervoor zorgt dat de projecten met hoge kwaliteit worden opgeleverd. Een leider die het team inspireert, creatief in oplossingen denkt om samen tot een beter resultaat te komen. Je bent gewend je in een politiek-bestuurlijk dynamische context te bewegen. Je bent afgestudeerd in de richting van bedrijfs- en bestuurskunde op HBO/WO werk- en denkniveau en hebt minimaal 7 jaar relevante werkervaring, bijvoorbeeld in Consultancy of Publiek Private Ecosystemen.

    Verder neem je mee:

    • Je bent een ondernemende leider, werkt deskundig en resultaatgericht
    • Aantoonbare ervaring in projectmanagement, bij voorkeur in de voedselsector
    • Sterke communicatieve en leiderschapsvaardigheden
    • Uitstekende budgetterings- en financiële beheer vaardigheden
    • Probleemoplossend vermogen en risicomanagementvaardigheden
    • Resultaatgericht met oog voor detail

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    25 maart 2025

    Senior Projectleider

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    30 maart 2025

    Senior Projectleider Arbeidsmarkt innovatie

    • Team

      Regio’s & Sectoren

    • Ervaring

      Senior, Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, WO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    21 januari 2025

    Senior Subsidieadviseur

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    19 februari 2025
  • Senior Subsidieadviseur

    Senior Subsidieadviseur

    Vacature

    Senior Subsidieadviseur

    Wecreate is een dynamisch en groeiend bedrijf dat opdrachtgevers uit het bedrijfsleven of de publieke sector adviseert op subsidie en financieel gebied. We hebben veel mooie opdrachten en zijn daarom op zoek naar een krachtige subsidie adviseur die verantwoording durft te dragen voor de projecten. Ben jij sterk in het bewaken van processen en rolverdeling en krijg jij energie van het beheersen van projecten? Lees dan verder:

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Subsidies

    Ervaring

    Senior

    Opleidingsniveau

    Bachelor, HBO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Bunnik

    Wat jij gaat doen

    Als subsidieadviseur ondersteun, adviseer en controleer je klanten en collega’s bij het opzetten en inrichten van subsidieprojecten en je zorgt ervoor dat deze aansluiten op de regels van subsidieregelingen. Je slaat de brug tussen inhoudelijke wensen en ambities en de formele vereisten vanuit wet- en regelgeving. Dit doe je door een effectieve projectorganisatie, inclusief begroting in te richten met heldere processen die aansluit op de behoefte van betrokken partijen. Dit leidt in de praktijk tot een goed uitvoerbaar project waarbij enerzijds de inhoudelijke doelen behaald kunnen worden en anderzijds er verantwoording kan worden afgelegd aan de subsidieverstrekkers en partners.

    Je adviseert partners en klanten over de beste manier om hun projectideeën om te zetten in haalbare projectplannen en kunt zelf ook projectplannen schrijven. Je werkt nauw samen met de projectcontroller en inhoudelijke consultants om ervoor te zorgen dat de projectplannen (financieel) haalbaar zijn.

    Je bent verantwoordelijk voor:

    • Schrijven van subsidieaanvragen en wijzigingsverzoeken;
    • Ontwerpen en inrichten project- en urenadministratie;
    • Neerzetten van projectorganisaties, werkprocessen en controle en beheersmaatregelen (AO/IC), in samenwerking met de projectcontroller en de klant;
    • Het implementeren van de juiste juridische overeenkomsten:
    • Het financieel beheer en monitoring van het project (P&L, verplichtingen, liquiditeit, facturatie). Legt hierin verantwoording af aan projectmanager;
    • Toetst de financiële uitvoer aan de wet- en regelgeving van de regeling;
    • Verantwoordelijk voor de financiële tussen- en einddeclaratie. Daarnaast ook sparringpartner voor de projectadministrateurs voor de desbetreffende regeling.

    Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen. Wij werken voor sectorale samenwerkingsverbanden in onder andere de levensmiddelenindustrie, uitzendbranche, zorg en techniek. En we doen veel met regionale publiek private partners, zoals onderwijspartners, gemeenten en provincies. Wij brengen al die belanghebbenden bij elkaar en creëren samen meer slagkracht.

    Wat bieden wij jou?

    Een uitdagende en afwisselende baan in een prettige werkomgeving in ons kantoor in Bunnik, waarbij je in staat wordt gesteld mee te bouwen aan een jonge, groeiende organisatie. Er is bij ons veel ruimte voor eigen initiatieven, creativiteit en ontwikkeling.

    • Een salaris tussen €4.500,- en €5.500,- per maand; afhankelijk van jouw ervaring;
    • Veel ruimte, vrijheid en eigen verantwoordelijkheid in de uitvoering van je werk;
    • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek)
    • Pensioenregeling;
    • Reiskostenvergoeding o.b.v. 23 cent per kilometer of een NS-business kaart;
    • De mogelijkheid om op ons kantoor in Bunnik en thuis te werken;
    • Aandacht voor jouw ontwikkeling (persoonlijk en professioneel) met trainingen en begeleiding op maat.

    Wat neem jij mee?

    Als subsidieadviseur ben je in staat om te adviseren en de “geest” van de regeling om te zetten in projecten die uitgevoerd kunnen worden. Je bent een uitstekende projectleider die niet alleen complexe projecten succesvol kan aansturen, maar ook uitblinkt in effectief stakeholdermanagement. En verder:

    • Je beschikt over een afgeronde HBO-opleiding (Bedrijfskunde, Rechten of soortgelijk);
    • Je hebt affiniteit met subsidieregelingen;
    • Je bent authentiek, creatief, deskundig, verbindend en resultaatgericht;
    • Je beschikt over adviesvaardigheden en bent sterk in processen en het vormgeven van projecten (wie, doet wat wanneer en waarom);
    • Hebt ervaring met lezen en interpreteren van juridische teksten, wet- en regelgeving;
    • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een goede uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands;
    • Beschikbaarheid van 32 of 40 uur per week, hybride.

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    • Team

    • Ervaring

    • Opleidingsniveau

    • Dienstverband

    Bekijk vacature

    25 februari 2025

    Consultant Subsidies

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    • Team

    • Ervaring

    • Opleidingsniveau

    • Dienstverband

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    21 januari 2025

Bunnik – hoofdkantoor

Regulierenring 14
3981 LB Bunnik
030 633 0336

Route

Deventer

Zutphenseweg 23
7418 AG Deventer
Verdieping 4

Route

Den Bosch

Soetelieve Business Center
Bruistensingel 200
5232 AD ‘s-Hertogenbosch
Verdieping 3

Route

Expertises

  • Organisatieverandering
  • Training en coaching
  • Samenwerkingen regisseren
  • Subsidiedienstverlening

Thema’s

  • Krappe arbeidsmarkt
  • Medewerker van de toekomst
  • Lerende organisatie
  • Regie op de arbeidsmarkt

Over Wecreate

  • Werken bij
  • Team
  • Vacatures

Volg ons

  • LinkedIn

©

2025

Wecreate. All rights reserved.

  • Privacyverklaring
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer

Meldingen