Contact
  • Thema’s
    • Krappe arbeidsmarkt
    • Medewerker van de toekomst
    • Lerende organisatie
    • Regie op de arbeidsmarkt
  • Onze expertise
    • Organisatieverandering
    • Training en coaching
    • Subsidiedienstverlening
    • Samenwerkingen regisseren
  • Succesverhalen
  • Academy
  • Over Wecreate
    • Team
    • Werken bij
    • Vacatures
  • Contact
Volg ons
  • LinkedIn
Inspirerende cases
  • Met een jongerennetwerk bouwen aan de toekomst
    Samenwerkingen regisseren
    Met een jongerennetwerk bouwen aan de toekomst
  • Bij elkaar brengen van generaties bij Donker Groen
    Training en coaching
    Bij elkaar brengen van generaties bij Donker Groen
Contact
  • Projectleider Team Regio’s en Sectoren

    Vacature

    Projectleider Team Regio’s en Sectoren

    Wil jij écht impact maken op de arbeidsmarkt van morgen? Ben jij een strategische denker die visie combineert met een hands-on aanpak? Zet je jouw tanden graag in sectorale of regionale vraagstukken? Kun jij grote multi-stakeholder projecten beheren en uiteenlopende belangen samenbrengen om zo impact te maken op de Nederlandse arbeidsmarkt? Lees dan verder.

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Regio’s & Sectoren

    Ervaring

    Medior, Senior

    Opleidingsniveau

    Bachelor, HBO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Bunnik

    Wat jij gaat doen

    Als onderdeel van het team Regio’s en Sectoren bouw je mee aan een snelgroeiend team waarin je onderlinge afstemming hebt over doelen, aanpak, resultaten en activiteiten. Je werkt samen, maar ook zelfstandig. Gedurende de uitvoering rapporteer, informeer en adviseer je de bij de projecten betrokken stakeholders over de inhoudelijke voortgang.

    Als projectmanager ben jij de schakel tussen de sector of regio, aangesloten bedrijven, publieke samenwerkingspartners en subsidieverstrekker(s). Jij coördineert de samenwerking, weet welke doelen wanneer behaalt moeten worden en stuurt partners aan om te doen wat van ze verwacht wordt. Je bent een procesbegeleider die álles aanpakt en goed weet hoe je alle balletjes hoog moet houden. Regelen, coördineren, afstemmen, rapporteren en samen leren hoe het de volgende keer beter gaat. Ook zie je de commerciële kansen voor de langere termijn.

    Met jouw ervaring weet je complexe zaken simpel te maken en in een heldere structuur te gieten met oog voor verschillende belangen. Je houdt het overzicht en zet mensen in hun kracht. Jij weet projecten van papier af te krijgen en in de realiteit te brengen. Hierin werk je nauw samen met collega’s binnen en buiten jouw projectteam om dit in goede banen te leiden. In deze baan kun je structuur aanbrengen in onze lopende en nieuwe projecten.

    Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen. Wij werken voor sectorale samenwerkingsverbanden in onder andere de Levensmiddelenindustrie, Uitzendbranche, Zorg en Techniek. En we doen veel met regionale publiek private partners, zoals Onderwijspartners, Gemeenten en Provincies. Wij brengen al die belanghebbenden bij elkaar en creëren samen meer slagkracht.

    Onze opdrachten en projecten richten zich o.a. op:

    • Het versterken van de dienstverlening die brancheorganisaties bieden aan de bedrijven in hun sector.
    • Het managen van projecten die bijdrage aan het verbeteren van de instroom en het behoud van werkenden in die sector.
    • Het verbeteren de duurzame inzetbaarheid van werkenden in een sector.
    • Het creëren van een leer- en ontwikkelcultuur binnen sectoren en in organisaties;
    • Het verbeteren van de aansluiting Onderwijs – Arbeidsmarkt in de Triple Helix.

    Wat bieden wij jou?

    • Een uitdagende rol waarin je echt het verschil kunt maken.
    • Veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid, met ruimte om initiatieven te nemen.
    • Een salaris variërend van €4.200 tot €5.500 afhankelijk van jouw ervaring met een aanvullende jaarlijkse bonusregeling;
    • Aandacht voor jouw ontwikkeling, (persoonlijk en professioneel) met passende acties en eigen budget;
    • Pensioenregeling;
    • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek) en pensioenregeling;
    • Reiskostenvergoeding o.b.v. 23 cent per kilometer of een NS-business kaart.

    Wat neem jij mee?

    Wij zoeken medior en senior projectleiders die analytisch en strategisch sterk zijn ontwikkeld. Je bent in staat een netwerk uit te bouwen. Je wordt blij van ontwikkelprocessen met diverse stakeholders en het begeleiden van werkgroepen en projectmeetings op een effectieve en prettige manier. Je bent gewend je in een politiek-bestuurlijk dynamische context te bewegen. Je bent afgestudeerd in de richting van bedrijfs- en bestuurskunde of Politicologie en hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring, bijvoorbeeld in Publiek Private Ecosystemen.

    Verder neem je mee:

    • Je bent authentiek, hebt gevoel voor samenwerking en oog voor kwaliteit
    • Je dienst niet terug voor complexiteit en houdt het hoofd koel
    • Je bent zelfredzaam en zelfsturend
    • Je bent doelgerichtheid en betrokken
    • Je bent charismatisch en kunt een advies op natuurlijke wijze sterk naar voren brengen
    • Je kunt ingewikkelde uitdagingen strategisch benaderen en zo samen met collega’s tot passende oplossingen komen

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    25 maart 2025

    Senior Projectleider

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    30 maart 2025

    Senior Projectleider Arbeidsmarkt innovatie

    • Team

      Regio’s & Sectoren

    • Ervaring

      Senior, Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, WO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    21 januari 2025

    Senior Subsidieadviseur

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    23 april 2025
  • Trainee

    Vacature

    Trainee

    Ben jij net afgestudeerd en wil je graag ontdekken welke consultancyrol het beste bij jou past? Wil jij je kennis verbreden en ervaring opdoen in verschillende consultancyteams? Lees dan verder!

    Solliciteer nu
    Stel een vraag

    Team

    Traineeship

    Ervaring

    Junior

    Opleidingsniveau

    Bachelor, HBO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Bunnik

    Wat jij gaat doen

    Tijdens ons traineeship werk je mee aan uiteenlopende projecten in diverse teams, zodat je snel ontdekt waar jouw kracht ligt. Via een introductieprogramma, allerlei trainingen, intervisie, coaching van een traineebegeleider en interne projecten ontdek je in ongeveer twee jaar wie jij bent, waar je energie van krijgt, waar jouw kracht ligt en hoe je die het beste kunt inzetten in de praktijk.

    In principe wissel je na een bepaalde periode van team om jezelf zo optimaal mogelijk te kunnen ontwikkelen. Maar misschien heb je het zo naar je zin in je eerste team dat er geen reden is om te switchen. Hier denken we bij Wecreate graag flexibel in mee zodat jij zo goed mogelijk op je plek zit binnen de organisatie.

    Team People & Performance
    Als trainee in het team P&P werk je mee aan strategisch HR, commercie en projectmanagement. Jouw taken en verantwoordelijkheden omvatten:

    • Bijdragen aan maatschappelijke impact en organisatieveranderingen;
    • Bouwen en uitbreiden van klantrelaties;
    • Activeren van klanten om meer te investeren in hun personeel door middel van subsidies en strategisch advies.

    Team Subsidies
    In het team Subsidies ondersteun je bij het opzetten en inrichten van subsidieprojecten. Jouw taken en verantwoordelijkheden omvatten:

    • Advies geven over subsidies aan partners, klanten en collega’s;
    • Schrijven van projectplannen en wijzigingsverzoeken;
    • Inrichten van projectorganisaties en werkprocessen.

    Team Regio’s & Sectoren
    Als trainee in het team R&S analyseer je complexe problemen op de arbeidsmarkt en vertaal je deze naar duidelijke adviezen voor klanten. Jouw taken en verantwoordelijkheden omvatten:

    • Faciliteren van samenwerkingsprojecten tussen overheid, onderwijs en bedrijfsleven;
    • Anticiperen op trends en ontwikkelingen binnen de arbeidsmarkt;
    • Bijdragen aan de ontwikkeling van toekomstbestendige sectoren.

    Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen.

    Wat bieden wij jou?

    We practice what we preach: jij krijgt van ons de juiste begeleiding, coaching en training, zowel vakinhoudelijk als in jouw soft skills, om de volgende stap in jouw carrière te zetten. Wecreate investeert namelijk graag in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Het opleidingsprogramma bestaat o.a. uit:

    • Introductieprogramma door de directie;
    • Trainingen: DISC persoonlijkheidsonderzoek, adviesvaardigheden, projectmanagement, consultative selling, schrijfvaardigheid, finance, Excel en time management;
    • Intervisie: Bespreken van praktijkcases met collega’s;
    • Coaching: Persoonlijke ontwikkelingsgesprekken met de traineebegeleider, zodat jij steeds beter weet wie je bent, waar je kracht ligt en waar je energie van krijgt;
    • Intern project: Met medetrainees werk je aan een intern project die bijdraagt aan onze doelstellingen en aan die van jezelf.

    Je besteedt ongeveer 20% van je contracturen aan leren en ontwikkelen. De overige 80% werk je aan projecten binnen jouw team. Elk half jaar sluit je af met een evaluatieverslag en start je met een persoonlijk ontwikkelplan. Verder krijg je van ons:

    • Een salaris variërend van €2500 tot €3100 afhankelijk van jouw ervaring;
    • De mogelijkheid om op kantoor (in Bunnik vlakbij het station) en thuis te werken;
    • Aandacht voor jouw ontwikkeling (persoonlijk en professioneel) met passende acties en eigen budget;
    • Reiskostenvergoeding o.b.v. 23 cent per kilometer of een NS-business kaart.

    Wat neem jij mee?

    Je zoekt een eerste stap waarin je jezelf maximaal kunt ontwikkelen. Wij zoeken trainees die nieuwsgierig zijn, snel leren en graag willen bijdragen aan innovatieve oplossingen. Je bent proactief, kunt goed samenwerken en neemt de regie over je eigen leerproces. Verder:

    • Heb je recent een WO-opleiding afgerond (of een HBO-opleiding met relevante werkervaring) en ben je klaar om jezelf te ontwikkelen in een dynamische omgeving;
    • Heb je 0-3 jaar werkervaring;
    • Ben je bereid regie te pakken op je eigen ontwikkeling (als zelfstandig consultant);
    • Durf je hulp te vragen aan collega’s en manager;
    • Kun je de kennis van het team waarin je zit je snel eigen maken en toepassen waar nodig.

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd wordt en pro-activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    25 februari 2025

    Consultant Subsidies

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    8 april 2025

    Project Administrateur

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Junior

    • Opleidingsniveau

      HBO, MBO

    • Dienstverband

      Part-time

    Bekijk vacature

    21 maart 2025

    Finance Werkstudent

    • Team

      Finance

    • Ervaring

      Junior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    21 april 2025
  • Senior Projectleider

    Senior Projectleider

    Vacature

    Senior Projectleider

    Wecreate is een dynamisch en groeiend bedrijf dat opdrachtgevers uit het bedrijfsleven of de publieke sector adviseert op subsidie en financieel gebied. We hebben veel mooie opdrachten en zijn daarom op zoek naar een krachtige subsidie adviseur die verantwoording durft te dragen voor de projecten. Ben jij sterk in het bewaken van processen en rolverdeling en krijg jij energie van het beheersen van projecten? Lees dan verder!

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Subsidies

    Ervaring

    Senior

    Opleidingsniveau

    Bachelor, HBO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Bunnik

    Wat jij gaat doen

    Als projectleider ondersteun, adviseer en controleer je klanten en collega’s bij het opzetten en inrichten van subsidieprojecten en je zorgt ervoor dat deze aansluiten op de regels van subsidieregelingen. Je slaat de brug tussen inhoudelijke wensen en ambities en de formele vereisten vanuit wet- en regelgeving. Dit doe je door een effectieve projectorganisatie, inclusief begroting in te richten met heldere processen die aansluit op de behoefte van betrokken partijen. Dit leidt in de praktijk tot een goed uitvoerbaar project waarbij enerzijds de inhoudelijke doelen behaald kunnen worden en anderzijds er verantwoording kan worden afgelegd aan de subsidieverstrekkers en partners.

    Je adviseert partners en klanten over de beste manier om hun projectideeën om te zetten in haalbare projectplannen en kunt zelf ook projectplannen schrijven. Je werkt nauw samen met de projectcontroller en inhoudelijke consultants om ervoor te zorgen dat de projectplannen (financieel) haalbaar zijn.

    Je bent verantwoordelijk voor:

    • Schrijven van subsidieaanvragen en wijzigingsverzoeken;
    • Ontwerpen en inrichten project- en urenadministratie;
    • Neerzetten van projectorganisaties, werkprocessen en controle en beheersmaatregelen (AO/IC), in samenwerking met de projectcontroller en de klant;
    • Het implementeren van de juiste juridische overeenkomsten:
    • Het financieel beheer en monitoring van het project (P&L, verplichtingen, liquiditeit, facturatie). Legt hierin verantwoording af aan projectmanager;
    • Toetst de financiële uitvoer aan de wet- en regelgeving van de regeling;
    • Verantwoordelijk voor de financiële tussen- en einddeclaratie. Daarnaast ook sparringpartner voor de projectadministrateurs voor de desbetreffende regeling.

    Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen. Wij werken voor sectorale samenwerkingsverbanden in onder andere de levensmiddelenindustrie, uitzendbranche, zorg en techniek. En we doen veel met regionale publiek private partners, zoals onderwijspartners, gemeenten en provincies. Wij brengen al die belanghebbenden bij elkaar en creëren samen meer slagkracht.

    Wat bieden wij jou?

    Een uitdagende en afwisselende baan in een prettige werkomgeving in ons kantoor in Bunnik, waarbij je in staat wordt gesteld mee te bouwen aan een jonge, groeiende organisatie. Er is bij ons veel ruimte voor eigen initiatieven, creativiteit en ontwikkeling.

    • Een salaris tussen €4.500,- en €5.500,- per maand; afhankelijk van jouw ervaring;
    • Veel ruimte, vrijheid en eigen verantwoordelijkheid in de uitvoering van je werk;
    • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek)
    • Pensioenregeling;
    • Reiskostenvergoeding o.b.v. 23 cent per kilometer of een NS-business kaart;
    • De mogelijkheid om op ons kantoor in Bunnik en thuis te werken;
    • Aandacht voor jouw ontwikkeling (persoonlijk en professioneel) met trainingen en begeleiding op maat.

    Wat neem jij mee?

    Als projectleider ben je in staat om te adviseren en de “geest” van de regeling om te zetten in projecten die uitgevoerd kunnen worden. Je bent een uitstekende projectleider die niet alleen complexe projecten succesvol kan aansturen, maar ook uitblinkt in effectief stakeholdermanagement. En verder:

    • Je beschikt over een afgeronde HBO-opleiding (Bedrijfskunde, Rechten of soortgelijk);
    • Je hebt affiniteit met subsidieregelingen;
    • Je bent authentiek, creatief, deskundig, verbindend en resultaatgericht;
    • Je beschikt over adviesvaardigheden en bent sterk in processen en het vormgeven van projecten (wie, doet wat wanneer en waarom);
    • Hebt ervaring met lezen en interpreteren van juridische teksten, wet- en regelgeving;
    • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een goede uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands;
    • Beschikbaarheid van 32 of 40 uur per week, hybride.

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    21 januari 2025

    Senior Subsidieadviseur

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    25 februari 2025

    Consultant Subsidies

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    10 december 2024

    Consultant Arbeidsmarktinnovatie (regio Zeeland en Brabant)

    • Team

      Regio’s & Sectoren

    • Ervaring

      Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    25 maart 2025
  • Financieel Medewerker

    Vacature

    Financieel Medewerker

    Wil jij werken binnen een dynamische financiële omgeving? Heb jij passie voor nauwkeurigheid en analytisch denken? Vind jij het uitdagend om financiële processen te optimaliseren en bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van een organisatie? Dan is deze vacature als Finance Werkstudent iets voor jou!

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Finance

    Ervaring

    Junior

    Opleidingsniveau

    Bachelor, HBO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Bunnik

    Wat jij gaat doen

    Als Financieel Medewerker ben jij een fundamentele schakel in het uitvoeren en optimaliseren van de financiële administratieve processen van onze bedrijfsvoering. Je werkt nauw samen met collega’s in het Finance team, waar je de vrijheid hebt voor eigen inbreng en met je collega’s kunt sparren over verbetering en digitalisering in het huidige proces.

    Verantwoordelijkheden:

    • Uitvoeren en beheren van de debiteuren- en crediteurenadministratie, inclusief het verwerken van facturen en transacties;
    • Bewaken van betalingstermijnen en fungeren als eerste contactpersoon voor leveranciers en klanten;
    • Verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer en verwerken van personeelsdeclaraties;
    • Bankbeheer: boeken van bankafschriften;
    • Assisteren bij subadministraties en de controle van de urenadministratie;
    • Ondersteunen bij maand- en jaarafsluitingen;
    • Verzorging van de dagelijkse financiële administratie van alle B.V.’s en een samenwerkingsverband;
    • Zorgdragen voor een correcte verzameling en verwerking van financiële informatie in ons ERP-systeem;
    • Informeren van de assistent controller en/of project controller bij knelpunten;
    • Ondersteunen van project controllers in de verkoopfacturatie en denk mee over procesoptimalisatie.

    Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Als Financieel Medewerker ben jij een fundamentele schakel in het uitvoeren en optimaliseren van de financiële administratieve processen van onze bedrijfsvoering. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen.

    Wat bieden wij jou?

    We practice what we preach: jij krijgt van ons de juiste begeleiding, coaching en training, zowel vakinhoudelijk als in jouw soft skills, om de volgende stap in jouw carrière te zetten. Je komt te werken in een team van vijf collega’s met het gemeenschappelijk doel om er samen een succes van te maken. Een baan waarin je impact maakt. Hiervoor krijg jij o.a. van ons: 

    • Een salaris variërend van €2.800 tot €3.400 op basis van een 40-urige werkweek, afhankelijk van jouw ervaring, met een aanvullende jaarlijkse bonusregeling;
    • Aandacht voor jouw ontwikkeling (persoonlijk en professioneel) met passende acties en een eigen budget.
    • Pensioenregeling;
    • Reiskostenvergoeding op basis van €0,23 per kilometer of een NS-businesskaart;
    • De mogelijkheid om op ons kantoor in Bunnik en thuis te werken;
    • Trainingen en begeleiding op maat.

    Wat neem jij mee?

    Wij zoeken een Financieel Medewerker met een proactieve houding en passie voor financiële nauwkeurigheid. Je bent een teamspeler die graag meedenkt over procesverbeteringen en efficiënte oplossingen. Verder neem je mee:

    • MBO(+) werk- en denkniveau, opleiding in financiële richting;
    • Aantoonbare werkervaring in financiële administratie of boekhouding;
    • Kennis van Excel en ERP-software (ervaring met Exact Online is een pré);
    • Ervaring met project- en procesmatig werken;
    • Digitaal vaardig;
    • Beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
    • Beschikbaarheid van 16-28 uur per week (minimaal verdeeld over 3 werkdagen).

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    11 november 2024

    Junior Project Controller

    • Team

      Finance

    • Ervaring

      Junior

    • Opleidingsniveau

      HBO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    21 maart 2025

    Finance Werkstudent

    • Team

      Finance

    • Ervaring

      Junior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    25 februari 2025

    Consultant Subsidies

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    21 maart 2025
  • Finance Werkstudent

    Vacature

    Finance Werkstudent

    Wil jij werken binnen een dynamische financiële omgeving? Heb jij passie voor nauwkeurigheid en analytisch denken? Vind jij het uitdagend om financiële processen te optimaliseren en bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van een organisatie? Dan is deze vacature als Finance Werkstudent iets voor jou!

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Finance

    Ervaring

    Junior

    Opleidingsniveau

    Bachelor, HBO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Bunnik

    Wat jij gaat doen

    Als Finance werkstudent ben jij een fundamentele schakel in het uitvoeren en optimaliseren van de financiële administratieve processen van onze bedrijfsvoering. In deze functie werk je nauw samen met collega’s in het Finance team, waar je de vrijheid hebt voor eigen inbreng en met je collega’s kunt sparren over verbetering en digitalisering in het huidige proces. Je verzorgt de dagelijkse financiële administratie van alle B.V. ’s binnen Wecreate en van één samenwerkingsverband (stichting SOL) en werkt hierbij samen met de assistent controller.

    Verantwoordelijkheden:

    • Uitvoeren en beheren van de debiteuren- en crediteurenadministratie: verwerken en controleren van uitgaande en binnenkomende facturen en transacties;
    • Verwerken van personeelsdeclaraties.
    • Bankbeheer: boeken van bankafschriften;
    • Assisteren bij het uitvoeren en controleren van subadministraties;
    • Ondersteunen bij de controle van de urenadministratie;
    • Ondersteunen bij maand- en jaarafsluiting.

    Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Door te zorgen dat alle financiën op orde zijn help jij jouw collega’s en klanten om er een succesvol project van te maken. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen.

    Wat bieden wij jou?

    We practice what we preach: jij krijgt van ons de juiste begeleiding, coaching en training, zowel vakinhoudelijk als in jouw soft skills, om de volgende stap in jouw carrière te zetten. Je komt te werken in een team van 5 collega’s met het gemeenschappelijk doel om er samen een succes van te maken. Een baan waarin je impact maakt. Hiervoor krijg jij o.a. van ons: 

    • Een salaris van €2350,- per maand op basis van een 40-urige werkweek;
    • Reiskostenvergoeding o.b.v. 23 cent per kilometer of een NS-business kaart;
    • De mogelijkheid om op ons kantoor in Bunnik en thuis te werken;
    • Aandacht voor jouw ontwikkeling (persoonlijk en professioneel) met trainingen en begeleiding op maat;
    • Je krijgt vanuit ons direct een contract voor 6 maanden.

    Wat neem jij mee?

    Wij zoeken een enthousiaste en gedreven Finance Werkstudent die gepassioneerd is over financiële processen en administratieve nauwkeurigheid. Je hebt een leergierige houding en staat open voor groei en ontwikkeling in een professionele financiële omgeving.

    • Je bent bezig met een HBO/WO-studie of hebt een tussenjaar;
    • Je bent accuraat, detailgericht en hebt oog voor volledigheid en kwaliteit;
    • Je kunt zelfstandig werken, maar bent ook een teamspeler;
    • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt goed samenwerken met verschillende stakeholders;
    • Werk- en denkniveau, opleiding in financiële richting;
    • Kennis van Excel en ERP softwaresystemen;
    • Kennis van project- en procesmatig werken;
    • Digitaal vaardig;
    • Nederlandse taal mondeling en schriftelijk;
    • 16-24-32 uur beschikbaar.

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    11 november 2024

    Junior Project Controller

    • Team

      Finance

    • Ervaring

      Junior

    • Opleidingsniveau

      HBO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    21 maart 2025

    Financieel Medewerker

    • Team

      Finance

    • Ervaring

      Junior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    21 april 2025

    Trainee

    • Team

      Traineeship

    • Ervaring

      Junior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    21 maart 2025
  • Consultant Subsidies

    Vacature

    Consultant Subsidies

    Ben jij een ambitieuze en gedreven professional die graag bijdraagt aan het succes van subsidieprojecten? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Subsidies

    Ervaring

    Medior

    Opleidingsniveau

    Bachelor, HBO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Bunnik

    Wat jij gaat doen

    Als Consultant Subsidies ben je een essentiële schakel in ons subsidie team. Je ondersteunt bij het opzetten en inrichten van subsidieprojecten, zorgt ervoor dat deze voldoen aan regelgeving, en fungeert als brug tussen inhoudelijke doelen en formele eisen. Je stelt effectieve projectorganisaties op met heldere processen, zodat projecten succesvol worden uitgevoerd en verantwoord kunnen worden afgelegd aan subsidieverstrekkers en partners.

    Verantwoordelijkheden:

    • Advies geven over subsidies aan partners, klanten en collega’s;
    • Opstellen van projectplannen en wijzigingsverzoeken;
    • Opzetten van projectorganisaties, werkprocessen en interne controlemaatregelen (AO/IC) in samenwerking met de projectcontroller en klanten;
    • Verantwoordelijk voor tussen- en eindrapportages;
    • Implementeren van juridische overeenkomsten;
    • Intensieve samenwerking met de projectcontroller en inhoudelijke consultants.

    Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen.

    Wat bieden wij jou?

    We practice what we preach: jij krijgt van ons de juiste begeleiding, coaching en training, zowel vakinhoudelijk als in jouw soft skills, om de volgende stap in jouw carrière te zetten. Een baan waarin je impact maakt. Hiervoor krijg jij o.a. van ons: 

    • Een maximaal startsalaris tussen €3.500,- en €4.500,- per maand; afhankelijk van jouw ervaring met een aanvullende jaarlijkse bonusregeling;
    • Aandacht voor jouw ontwikkeling, (persoonlijk en professioneel) met passende acties en eigen budget;
    • Pensioenregeling;
    • Reiskostenvergoeding o.b.v. 23 cent per kilometer of een NS-business kaart
    • De mogelijkheid om op ons kantoor in Bunnik en thuis te werken;
    • Aandacht voor jouw ontwikkeling (persoonlijk en professioneel) met trainingen en begeleiding op maat.

    Wat neem jij mee?

    Als Adviseur Projectbeheer ben je een specialist op het gebied van subsidieregelingen en de organisatorische en beheersmatige vertaling naar de praktijk. Je bent in staat om te adviseren naar de “geest” van de regeling en bent creatief in je oplossingen en aanpak. Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk. Je hebt een uitstekende uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands en kunt goed communiceren, zowel mondeling als schriftelijk. Je werkt nauwkeurig en bent in staat om verantwoordelijkheid te nemen voor het beheer van projecten.

    Verder neem je mee:

    • Afgeronde HBO opleiding;
    • Je beschikt over adviesvaardigheden en bent sterk in processen en het vormgeven van projecten (wie, doet wat wanneer en waarom);
    • Hebt ervaring met lezen en interpreteren van juridische teksten, wet- en regelgeving;
    • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een goede uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands;
    • Beschikbaarheid van 32 of 40 uur per week, hybride;
    • Als Adviseur Projectbeheer bij de afdeling projectbeheer werk je nauw samen met het team en draag je bij aan het succes van de projecten door jouw kennis en expertise in te zetten;
    • In deze rol werk je ook nauw samen met andere stakeholders, zoals de Teamleider Subsidies en Commercie.

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    9 december 2024

    Project Administrateur

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Medior

    • Opleidingsniveau

      MBO, HBO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    18 december 2024

    Consultant People & Performance

    • Team

      People & Performance

    • Ervaring

      Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    21 november 2024

    Business Consultant

    • Team

      Commercie

    • Ervaring

      Medior, Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    25 februari 2025
  • Projectleider FIT2030 (Food in Transitie)

    Vacature

    Projectleider FIT2030 (Food in Transitie)

    Wij zijn op zoek naar een gedreven Programmamanager voor ons ambitieuze project Food in Transitie 2030. Ons projectteam werkt nauw samen met regionale foodclusters, branches en andere stakeholders om de toekomst van voedselproductie en -distributie vorm te geven. Zorg jij dat dit programma beter dan bedacht opgeleverd wordt?

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Regio’s & Sectoren

    Ervaring

    Senior

    Opleidingsniveau

    Bachelor, HBO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Bunnik

    Wat jij gaat doen

    Als Programmamanager ben je de spil in ons project en rapporteer je aan zowel de Directeur SOL (algemeen) als de Financieel Manager (aangaan contracten). Je bent verantwoordelijk voor de operationele aansturing van het gehele project, waarbij je de regie voert over de projectactiviteiten. Dit omvat onder andere het aangaan van samenwerkingsrelaties en het aansturen van projectleiders voor regionale foodclusters en branches.
    Verantwoordelijkheden:

    • Zorgdragen voor de inhoud van projectactiviteiten, zodat deze optimaal aansluiten bij de gestelde doelstellingen.
    • Beheer van de projectorganisatie, inclusief risicomanagement, planning en voortgangsbewaking.
    • Opstellen van het inhoudelijke eindverslag.
    • Budgettering, financieringsbeheer en eindcontrole, inclusief rapportage.
    • Borging van projectresultaten en voorbereidingen voor vervolgprojecten.
    • Samenwerking en communicatie: Je werkt nauw samen met de R&C Manager, branche- en regioprojectleiders, en de directeur van SOL. Regelmatige overleggen met stakeholders en essentiële partijen in branches en regio’s zijn essentieel om het project soepel te laten verlopen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het monitoren en evalueren van het project, met rapportage aan de directie en het bestuur van SOL.

    Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen.

    Wat bieden wij jou?

    Een uitdagende en afwisselende baan waarin je impact maakt, waarbij je in staat wordt gesteld mee te bouwen aan een jonge, groeiende organisatie met veel ruimte voor eigen initiatieven en creativiteit. We bieden een salaris variërend van €4.500 tot €6.000 afhankelijk van jouw ervaring en veel ruimte, vrijheid en eigen verantwoordelijkheid in de uitvoering van je werk. Verder is er aandacht voor jouw ontwikkeling, (persoonlijk en professioneel) met passende acties en eigen budget. Naast 25 vakantie dagen krijg je uiteraard ook een pensioenregeling en reiskostenvergoeding o.b.v. 0,21 cent per kilometer of een NS business kaart.

    Wat neem jij mee?

    Wij zoeken een ondernemende teamleider die leiding geeft en ervoor zorgt dat de projecten met hoge kwaliteit worden opgeleverd. Een leider die het team inspireert, creatief in oplossingen denkt om samen tot een beter resultaat te komen. Je bent gewend je in een politiek-bestuurlijk dynamische context te bewegen. Je bent afgestudeerd in de richting van bedrijfs- en bestuurskunde op HBO/WO werk- en denkniveau en hebt minimaal 7 jaar relevante werkervaring, bijvoorbeeld in Consultancy of Publiek Private Ecosystemen.

    Verder neem je mee:

    • Je bent een ondernemende leider, werkt deskundig en resultaatgericht
    • Aantoonbare ervaring in projectmanagement, bij voorkeur in de voedselsector
    • Sterke communicatieve en leiderschapsvaardigheden
    • Uitstekende budgetterings- en financiële beheer vaardigheden
    • Probleemoplossend vermogen en risicomanagementvaardigheden
    • Resultaatgericht met oog voor detail

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    25 maart 2025

    Senior Projectleider

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    30 maart 2025

    Senior Projectleider Arbeidsmarkt innovatie

    • Team

      Regio’s & Sectoren

    • Ervaring

      Senior, Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, WO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    21 januari 2025

    Senior Subsidieadviseur

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Senior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    19 februari 2025
  • Senior Subsidieadviseur

    Senior Subsidieadviseur

    Vacature

    Senior Subsidieadviseur

    Wecreate is een dynamisch en groeiend bedrijf dat opdrachtgevers uit het bedrijfsleven of de publieke sector adviseert op subsidie en financieel gebied. We hebben veel mooie opdrachten en zijn daarom op zoek naar een krachtige subsidie adviseur die verantwoording durft te dragen voor de projecten. Ben jij sterk in het bewaken van processen en rolverdeling en krijg jij energie van het beheersen van projecten? Lees dan verder:

    Solliciteer direct
    Stel een vraag

    Team

    Subsidies

    Ervaring

    Senior

    Opleidingsniveau

    Bachelor, HBO

    Dienstverband

    Full-time, Part-time

    Locatie

    Bunnik

    Wat jij gaat doen

    Als subsidieadviseur ondersteun, adviseer en controleer je klanten en collega’s bij het opzetten en inrichten van subsidieprojecten en je zorgt ervoor dat deze aansluiten op de regels van subsidieregelingen. Je slaat de brug tussen inhoudelijke wensen en ambities en de formele vereisten vanuit wet- en regelgeving. Dit doe je door een effectieve projectorganisatie, inclusief begroting in te richten met heldere processen die aansluit op de behoefte van betrokken partijen. Dit leidt in de praktijk tot een goed uitvoerbaar project waarbij enerzijds de inhoudelijke doelen behaald kunnen worden en anderzijds er verantwoording kan worden afgelegd aan de subsidieverstrekkers en partners.

    Je adviseert partners en klanten over de beste manier om hun projectideeën om te zetten in haalbare projectplannen en kunt zelf ook projectplannen schrijven. Je werkt nauw samen met de projectcontroller en inhoudelijke consultants om ervoor te zorgen dat de projectplannen (financieel) haalbaar zijn.

    Je bent verantwoordelijk voor:

    • Schrijven van subsidieaanvragen en wijzigingsverzoeken;
    • Ontwerpen en inrichten project- en urenadministratie;
    • Neerzetten van projectorganisaties, werkprocessen en controle en beheersmaatregelen (AO/IC), in samenwerking met de projectcontroller en de klant;
    • Het implementeren van de juiste juridische overeenkomsten:
    • Het financieel beheer en monitoring van het project (P&L, verplichtingen, liquiditeit, facturatie). Legt hierin verantwoording af aan projectmanager;
    • Toetst de financiële uitvoer aan de wet- en regelgeving van de regeling;
    • Verantwoordelijk voor de financiële tussen- en einddeclaratie. Daarnaast ook sparringpartner voor de projectadministrateurs voor de desbetreffende regeling.

    Waar lever jij een bijdrage aan in jouw baan?

    Werk verandert en mensen veranderen. Dit leidt tot diverse uitdagingen op de arbeidsmarkt waar wij ons dagelijks samen met klanten en partners voor inzetten. Met de kracht van mensen verbeteren we het werk van morgen. Wij werken voor sectorale samenwerkingsverbanden in onder andere de levensmiddelenindustrie, uitzendbranche, zorg en techniek. En we doen veel met regionale publiek private partners, zoals onderwijspartners, gemeenten en provincies. Wij brengen al die belanghebbenden bij elkaar en creëren samen meer slagkracht.

    Wat bieden wij jou?

    Een uitdagende en afwisselende baan in een prettige werkomgeving in ons kantoor in Bunnik, waarbij je in staat wordt gesteld mee te bouwen aan een jonge, groeiende organisatie. Er is bij ons veel ruimte voor eigen initiatieven, creativiteit en ontwikkeling.

    • Een salaris tussen €4.500,- en €5.500,- per maand; afhankelijk van jouw ervaring;
    • Veel ruimte, vrijheid en eigen verantwoordelijkheid in de uitvoering van je werk;
    • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek)
    • Pensioenregeling;
    • Reiskostenvergoeding o.b.v. 23 cent per kilometer of een NS-business kaart;
    • De mogelijkheid om op ons kantoor in Bunnik en thuis te werken;
    • Aandacht voor jouw ontwikkeling (persoonlijk en professioneel) met trainingen en begeleiding op maat.

    Wat neem jij mee?

    Als subsidieadviseur ben je in staat om te adviseren en de “geest” van de regeling om te zetten in projecten die uitgevoerd kunnen worden. Je bent een uitstekende projectleider die niet alleen complexe projecten succesvol kan aansturen, maar ook uitblinkt in effectief stakeholdermanagement. En verder:

    • Je beschikt over een afgeronde HBO-opleiding (Bedrijfskunde, Rechten of soortgelijk);
    • Je hebt affiniteit met subsidieregelingen;
    • Je bent authentiek, creatief, deskundig, verbindend en resultaatgericht;
    • Je beschikt over adviesvaardigheden en bent sterk in processen en het vormgeven van projecten (wie, doet wat wanneer en waarom);
    • Hebt ervaring met lezen en interpreteren van juridische teksten, wet- en regelgeving;
    • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een goede uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands;
    • Beschikbaarheid van 32 of 40 uur per week, hybride.

    Heb je interesse?

    Ben je opzoek naar een baan binnen een dynamische omgeving, waar je kan helpen bouwen binnen een ondernemende omgeving? Waar authenticiteit gestimuleerd en pro activiteit erg gewaardeerd wordt? Dan is Wecreate de plek voor jou!

    Ben je nieuwsgierig geworden? Ik vertel je graag meer tijdens een digitale kennismaking!

    Direct solliciteren
    Open sollicitatie

    Heb je nog vragen?

    Barbara van der Woerd

    Neem contact op

    Relevante vacatures

    Misschien is dit iets voor jou?

    Is bovenstaande functie toch niet helemaal jouw ding? Misschien zijn deze vacatures wel iets voor jou! Een open sollicitatie sturen mag natuurlijk ook!

    9 december 2024

    Project Administrateur

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Medior

    • Opleidingsniveau

      MBO, HBO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    25 februari 2025

    Consultant Subsidies

    • Team

      Subsidies

    • Ervaring

      Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO, Bachelor

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature

    10 december 2024

    Consultant Arbeidsmarktinnovatie (regio Zeeland en Brabant)

    • Team

      Regio’s & Sectoren

    • Ervaring

      Medior

    • Opleidingsniveau

      HBO

    • Dienstverband

      Part-time, Full-time

    Bekijk vacature
    Bekijk ons vacatureoverzicht
    Open sollicitatie
    21 januari 2025

Bunnik – hoofdkantoor

Regulierenring 14
3981 LB Bunnik
030 633 0336

Route

Deventer

Zutphenseweg 23
7418 AG Deventer
Verdieping 4

Route

Den Bosch

Soetelieve Business Center
Bruistensingel 200
5232 AD ‘s-Hertogenbosch
Verdieping 3

Route

Expertises

  • Organisatieverandering
  • Training en coaching
  • Samenwerkingen regisseren
  • Subsidiedienstverlening

Thema’s

  • Krappe arbeidsmarkt
  • Medewerker van de toekomst
  • Lerende organisatie
  • Regie op de arbeidsmarkt

Over Wecreate

  • Werken bij
  • Team
  • Vacatures

Volg ons

  • LinkedIn

©

2025

Wecreate. All rights reserved.

  • Privacyverklaring
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer

Meldingen